" />

Klachten

Klachtenprocedure

Helaas kan het altijd gebeuren dat er een verschil van mening ontstaat. In dat geval zullen wij altijd eerst proberen tot een oplossing te komen.

 

  • Indien u om wat voor reden niet tevreden zou zijn met onze produkten en dienstverlening kunt u dit kenbaar maken door een mail te sturen naar [email protected] of door het onderstaande reactieformulier in te vullen.
  • We bevestigen binnen maximaal 1 week aan u de ontvangst van uw klacht, en geven dan aan welke concrete stappen wij nemen om uw klacht op te lossen.
  • Binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de klacht, krijgt u van ons een inhoudelijke reactie.
  • Wij proberen een eventuele klacht in zo kort mogelijke tijd op te lossen.

 

Mochten we onverhoopt geen passende oplossing kunnen bieden dan is de klachtenprocedure van Thuiswinkel Waarborg van toepassing. Klik hier voor nadere informatie

 

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

WhatsApp chat